Uvek i svuda spojeni sa svojim CUPRA vozilom. Sa CUPRA CONNECT funkcijama.
Sve pokriveno. Paket „Sigurnost i podrška“ za optimalnu sigurnost u vožnji.
Funkcija poziva u nuždi kontaktiraće interventne službe. Vaše vozilo može i da dogovori termin servisa kada se uključi upozoravajuća lampica.
Ostanite u potpunosti povezani sa svojim CUPRA vozilom pomoću usluga daljinskog pristupa.
Odmah pronađite svoj automobil, regulišite temperaturu, zaključajte i otključajte vozilo na daljinu i primite upozorenja na krađu ili ograničenje brzine.
Navigacija i medijski podaci u realnom vremenu preko Online infotainment funkcija.
Možete pogledati nove informacije o saobraćaju u realnom vremenu i optimizovati svoju rutu tokom vožnje, a da pritom ne morate pomerati ruke sa upravljača.
Usluge koje putnicima pružaju veću bezbednost i nude funkcije za slučaj nužde kojima se jednostavno rukuje.
Stalni kontakt putem funkcije poziva u nuždi pobrinuće se za bezbednu vožnju.
U slučaju sudara hitne službe se automatski obaveštavaju kako bi vam po potrebi pritekle u pomoć.
Ponovno spremni za vožnju pritiskom na dugme.
U slučaju manjeg oštećenja karoserije ili defekta CUPRA Center će primiti obaveštenje i pružiti vam podršku putem vučnog vozila ili informacija o najbližoj servisnoj radionici.
Održavajte svoj model marke CUPRA u najboljem stanju zahvaljujući Planu održavanja.
Rezervišite termin kod odabranog partnera kada se upali upozoravajuća lampica.
* Pojedine funkcije nisu dostupe na teritoriji Republike Srbije I Republike Crne Gore
Upravljajte svojim modelom marke CUPRA sa lakoćom iz daljine, uz potpunu transparentnost podataka o vašem vozilu.
Proverite status svog automobila pomoću aplikacije CUPRA CONNECT App*.
Zaključajte i otključajte vozilo na daljinu, podesite temperaturu, proverite nivo goriva u rezervoaru ili proverite da li su svetla uključena ili isključena.
Odredite lokaciju svog automobila. Odmah.
Lokacija vašeg vozila sačuvana je na pametnom telefonu; pri tome možete aktivirati sirenu i pokazivače pravca.
Vaša CUPRA. Umrežena u svakom trenutku.
Postavite određenu zonu ili ograničenje brzine i primajte obaveštenja u realnom vremenu. Praktična funkcija kada automobil pozajmite nekome.
* Pojedine funkcije nisu dostupe na teritoriji Republike Srbije I Republike Crne Gore
Online infotainment
Online infotainment paket sadrži navigacione i medijske funkcije sa kojima ćete uvek biti ažurirani.
Ima li dovoljno goriva? Pronađite najbližu benzinsku stanicu sa informacijama o cenama ili stanicu za punjenje ukoliko vozite e-HYBRID.
Lakše se probijajte kroz saobraćaj zahvaljujući ažurnim informacijama uživo i odabiru najbrže rute.
Tražite parking? Proverite cene i radno vreme potpuno jednostavno.
Pobedite saobraćaj sa ažurnim informacijama u realnom vremenu.
*Aplikacija CUPRA CONNECT App dostupna je u 4. kvartalu 2020. godine. * Pojedine funkcije nisu dostupe na teritoriji Republike Srbije i Republike Crne Gore
Pogledajte video za detaljna uputstva o tome kako da registrujete svoje vozilo na CUPRA CONNECT i koristite mrežne usluge. Sve informacije možete pronaći i ovde.
Kreiranje vašeg CUPRA ID-ja izrazito je jednostavno. Možete odabrati između aplikacije CUPRA CONNECT App na svom pametnom telefonu ili MyCUPRA portala*.
Prijavite se, unesite e-mail adresu i lozinku, potom kliknite na "Kreiraj". Neposredno nakon toga dobićete potvrdni e-mail za verifikaciju.
Kreirajte četvoroznačni sigurnosni PIN kako biste mogli da koristite određene funkcije.
Povežite svoj CUPRA ID nalog sa svojim novim CUPRA vozilom.
Prijavite se svojim CUPRA ID-jem u aplikaciju CUPRA CONNECT App, na MyCUPRA portal* ili u infotainment sistem.
Potvrdite nalog za kupovinu kako biste CUPRA CONNECT funkcije besplatno koristili jednu godinu.***
Uđite u svoj automobil kako biste aktivirali usluge i uživali u CUPRA CONNECT funkcijama.
Uključite ekran infotainmenta. Proverite da privatni mod nije namešten na maksimalno i da imate 4G i GPS vezu.
Izaberite svog odabranog servisnog partnera odabirom iz popisa partnera u CUPRA CONNECT aplikaciji.
Šta je VIN i gde mogu da ga pronađem u svom automobilu?
VIN (identifikacioni broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-značni identifikacioni broj vašeg CUPRA vozila. Možete ga pronaći u registracionim ispravama svog vozila ili na spoljnoj strani vozila desno dole na vetrobranskom staklu. Morate prijaviti svoj automobil i kreirati svoj CUPRA CONNECT profil.
Šta je S-PIN?
S-PIN (Security Pin) je četvoroznačni kod koji se za vaš CUPRA ID kreira tokom registracije. Potreban vam je za zaključavanje i otključavanje vozila i za upravljanje funkcijom klima-uređaja na daljinu.
Kako mogu da potvrdim kreiranje svog naloga radi prijave svog automobila unutar naloga?
Nakon što ste kreirali svoj CUPRA ID, dobićete e-mail koji od vas traži verifikaciju vašeg naloga. Postupak može trajati nekoliko minuta dok u inbox pošte ne dobijete potvrdni e-mail (po potrebi pogledajte svoj folder neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link kako biste potvrdili svoj nalog. Link vas preusmerava na CUPRA portal, gde se možete prijaviti svojim CUPRA ID-jem. Ako ste se registrovali, moraćete još samo prijaviti svoj automobil i povezati ga sa svojim korisničkim nalogom kako biste mogli da koristite sve CUPRA CONNECT usluge.
Ako ne dobijete potvrdni e-mail, kontaktirajte CUPRA službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.
Kako da dodam vozilo svom nalogu?
Kako biste mogli da koristite CUPRA CONNECT funkcije, svom korisničkom nalogu morate dodeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju CUPRA CONNECT App i unesite VIN (identifikacijski broj vozila) svog automobila. Ovaj korak nije potreban ako se svojim CUPRA ID-jem prijavljujete direktno u infotainment sistem (vidi "11. Aktivacija u vozilu").
Što mogu da učinim u slučaju problema tokom korišćenja CUPRA CONNECT usluga?
Prvo bi trebalo proveriti da li raspolažete sledećim:
Ako se problem ne može otkloniti uz pomoć gore navedenih tačaka, obratite se svom trgovcu.
Koje funkcije mogu da koristim u slučaju nepotpune aktivacije CUPRA CONNECT usluga?
Ako CUPRA CONNECT usluge niste registrovali i aktivirali u potpunosti, možete koristiti samo zakonski predviđene usluge (javna funkcija poziva u nuždi).
Šta se događa sa privatnim podacima koje unesem za registraciju u CUPRA CONNECT?
CUPRA raspolaže bazom podataka sa svim ličnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje kao i drugim informacijama potrebnima za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, npr. podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korišćenjem CUPRA CONNECT usluga pripadaju kupcu. Stoga korišćenje podataka zavisi od izričite saglasnosti kupca.
Svi se podaci koriste u skladu sa Opštom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Evropske unije. Dodatne informacije pronaćićete u Smernice o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.
Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA i njeni prodajni i servisni partneri. Podaci se ne dele sa trećim licima u komercijalne svrhe i najčešće se anonimiziraju (neanonimizirani podaci koriste se samo ako je to nužno). U tim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke pridržavajući se strogih sigurnosnih odredbi.
Koja su vozila kompatibilna sa CUPRA CONNECT uslugama?
CUPRA CONNECT usluge možete koristiti ako posedujete jedan od sledećih modela:
U kojim su zemljama raspoložive CUPRA CONNECT usluge?
CUPRA CONNECT usluge raspoložive su u Nemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španiji, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Kipru, Holandiji, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.
Koliko važi moja pretplata na CUPRA CONNECT usluge?
Period trajanja vaše besplatne probne verzije može se razlikovati zavisno od vaše zemlje i opreme vašeg vozila, ali traje najmanje 12 meseci. Vreme korišćenja usluga povezano je sa vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom nalogu. Nakon isteka besplatne probne verzije morate je obnoviti kako biste i dalje mogli da koristite usluge.
Korišćene usluge:
*Raspoloživo samo za Leon i Formentor
Šta podrazumeva pojam „Aktivacija u vozilu“?
Aktivacija u vozilu omogućava vam prijavu svog automobila dok sedite u njemu, dakle povezivanje sa svojim CUPRA ID-jem, kako biste mogli da koristite CUPRA CONNECT usluge.
Pomoć za registraciju pomaže vam kod jednostavnog kreiranja CUPRA ID naloga u vašem vozilu, kod prijave i povezivanja svog vozila i dodavanja u garažu. Tokom postupka registracije možete videti potrebne pravne informacije (Opšte uslove poslovanja, Smernice o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.
Aktivacija u vozilu moguća je za modele:
CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sistemima Media System+ i Connect System+ Navi. Takođe je moguće u modelu CUPRA Ateca sa navigacionim sistemom.
Moje vozilo ne prihvata registracioni kod. Šta treba da uradim?
Prvo proverite da li je vaše CUPRA vozilo spojeno sa internetom i da li još uvek važi registracioni kod koji koristite (registracioni kod važi jednu godinu). Ako ovime ne možete da rešite svoj problem, pokušajte da izbrišete vozilo iz garaže na MyCUPRA portalu i ponovno ga dodate. Dobićete novi registracioni kod koji morate da unesete u svoje vozilo.
Kako mogu da aktiviram ili deaktiviram privatni mod?
Razne privatne modove možete odabrati na ekranu infotainmenta u izbornicima "Service Management" i "Control Center" i prebacivati iz jednoga u drugi.
Ukrali su mi pametni telefon. Mogu li da blokiram uslugu radi sprečavanja zloupotrebe?
Ako ste izgubili uređaj, svoju lozinku možete promeniti pozivanjem MyCUPRA portala sa nekog drugog uređaja. Nova lozinka je potrebna ako želite da koristite usluge iz aplikacije CUPRA CONNECT App. Za dodatnu sigurnost možete promeniti postavke tako da lozinku ponovno unesete u vremenskom intervalu od 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na nalogu.
Zašto ne mogu da se prijavim u aplikaciju CUPRA CONNECT App?
Prvo proverite da li ste instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom pametnom telefonu. Za to otvorite Apple App Store odnosno Google Play Store i instalirajte raspoloživa ažuriranja.
Ako i dalje ne možete da se prijavite u svoj CUPRA CONNECT nalog, otvorite CUPRA ID portal i upotrebite e-mail adresu kojom ste se registrovali, svoje korisničko ime ili broj svog mobilnog telefona kako biste verifikovali svoj nalog i poništili lozinku. Ako time ne rešite problem, kontaktirajte CUPRA CONNECT službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.
* Pristup MyCUPRA portalu uskoro raspoloživ. ** VIN (broj šasije) ćete pronaći pri dnu vetrobranskog stakla svog automobila. *** Za CUPRA vozila u ponudi je jednogodišnja besplatna probna verzija CUPRA CONNECT usluga.