Cupra E-Racer

Novi Leon e-Racer

Leon Competicion

Modeli

Novo
CUPRA
Born
Novo
CUPRA
Formentor
CUPRA
Ateca
CUPRA
Leon
CUPRA
Leon Sportstourer
Novo
CUPRA
Tavascan
TRKAČKI AUTOMOBILI
Cupra E-Racer
TRKAČKI AUTOMOBILI
Novi Leon e-Racer
TRKAČKI AUTOMOBILI
Leon Competicion
CUPRA Tavascan
Dizajn
Dizajn
Elektrifikacija
Povezivanje
Tehnologija
Specifikacije
FAQs

Novi CUPRA TAVASCAN.

Novi heroj za novu eru. Naš prvi električni SUV coupé.
Do:
517
km*
Do (250 kW):
340
PS
0-100 km/h za:
5.6
s
Oličenje izražaja
Jedinstvena filozofija dizajna inspiriše elegantanu, aerodinamičnu spoljašnjost sa progresivnim elementima enterijera.
Napredak kroz inovacije
Osvetljeni logotipi CUPRA na prednjoj i zadnjoj strani i neprekiinuto zadnje svetlo upotpunjuju sportski izgled.
Video starten
Ostavite lični pečat
Izvajana unutrašnjost koja odražava uglađene linije spoljašnjosti.

 

IZNOVA DEFINISANE PERFORMANSE

Električne mogućnosti

Novi CUPRA Tavascan pravi revoluciju u doživljaju vožnje, dajući slobodu kretanja kroz grad sa elegancijom. Sa potpuno električnim dometom do 547 km* i mogućnošću punjenja od 0-100 km za samo 7 minuta**, daje vam samopouzdanje da idete dalje.

 

Povezivanje je važno
Uživajte u povezivanju nove generacije preko navigacionog sistema od 15" i aplikacije My CUPRA.
Uvek povezani, gde god da idete
Uživajte u besprekornoj povezanosti sa svojim mobilnim telefonom na svakom putovanju.

 

Vožnja u fokusu

Naši napredni sistemi bezbednosti i vožnje pomažu da možete da se koncentrišete na ono što je važno – put koji je pred vama.

Bezbedno putovanje

Pokriveno iz svih uglova. Travel Assist kombinuje prilagodljivi tempomat (ACC) i Lane Assist Plus kako bi vas držao u traci na bezbednoj udaljenosti od drugih automobila, a u kombinaciji sa potpomognutom promenom trake, nadgleda vašu okolinu i sprečava vas da promenite traku dok to ne bude bezbedno.

Parkiranje je sada lako

Poluautonomno parkirajte svoj Tavascan pomoću Trained Park Assist, sistema koji skenira putanju koju pratite u često korišćenim prostorima, i Remote Park Assist-a koji omogućava izvođenje manevra na vašem mobilnom telefonu, dizajniranom za upotrebu na uskim parking mestima.

 

 

 

Novi pogoni za novu eru.

Dvostruki motor visokih performansi pruža maksimalni obrtni moment i uzbuđenje.

TAVASCAN ENDURANCE
Motor
Baterija 77kWh
Pogon na zadnje točkove
Električan motor
Motor-karakteristike
Max. snaga
210
kW*
Domet
547
km*

Istaknuti detalji

  • 21"-lakometalne felne
  • CUPRA Profili vožnje
  • CUPRA CONNECT 4.0  
  • Dark Night plava mikrofiber sedišta
  • 15"-Navigacioni sistem
  • Prosvetljeni CUPRA-Logo spreda i pozadi 
  • Travel Assist 2.6  
  • Park Assist sa memorijskom funkcijom i Remote Park Assist  
  • Matrix LED-prednja svetla
  • SENNHEISER®-zvučni sistem sa 12 zvučnika
TAVASCAN VZ
Motor
Baterija 77kWh
Dvostruki motor, pogon na sve točkove
Električan
Motor-karakteristike
Max. snaga
250
kW*
Domet
517
km*

Istaknuti detalji

  • 21"-lakometalne felne
  • CUPRA Profili vožnje
  • CUPRA CONNECT 4.0  
  • Dark Night plava mikrofiber sedišta
  • 15"-Navigacioni sistem
  • Prosvetljeni CUPRA-Logo spreda i pozadi 
  • Travel Assist 2.6  
  • Park Assist sa memorijskom funkcijom i Remote Park Assist  
  • Matrix LED-prednja svetla 
  • SENNHEISER®-zvučni sistem sa 12 zvučnika

 

FAQs

Koji je realni domet električnih automobila?

Tačan domet za vaše vozilo će varirati u zavisnosti od brojnih faktora koji uključuju rutu, vremenske uslove, opterećenje vozila (putnici + prtljag), starost i stanje baterije, opcionu opremu (legure, gume, itd.), upotrebu perifernih sistema potrošnje energije kao što su grejanje, klimatizacija i grejana sedišta, kao i vaš stil vožnje. Navedeni opseg je izračunat u skladu sa WLTP protokolom koji postavlja standardne uslove ispitivanja koji se primenjuju na sve proizvođače automobila. Time se obezbeđuje da su vrednosti izračunate u skladu sa ovim protokolom uporedive za sva vozila.

Da li je trošak eksploatacije jeftiniji za električno vozilo u odnosu na vozilo sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem?

Najveća razlika je u potrošnji. Cena električne energije je obično jeftinija od goriva ili dizela. Zahvaljujući tome, možemo voziti 100 km za manje od 2 evra ili čak puniti baterije pomoću ličnog sistema solarnih panela. Pored toga, električno vozilo ima manje troškove održavanja od vozila sa motorm sa unutrašnjim sagorevanjem jer ima manje delova, što znači manje habanja i trošenja.

Kako se CUPRA Tavascan puni?

Novi CUPRA Tavascan možete puniti kod kuće, na putu ili na svom odredištu. Punite kod kuće sa konvencionalnom utičnicom ili sa CUPRA punjačem.

Koliko dugo traje punjenje CUPRA Tavascana?

U zavisnosti od vrste punjenja, može potrajati od nekoliko minuta do nekoliko sati da se CUPRA Tavascan potpuno napuni. Na stanici za brzo punjenje možete napuniti do 100 km za 7 minuta**, savršeno vreme za kafu. Za više informacija, možete da posetite stranicu za elektrifikaciju CUPRA-e.

Mehr anzeigen

 

*CUPRA Tavascan trenutno nije dostupan za prodaju i čeka na homologaciju. Prikazani tehnički podaci su samo indikativni i mogu se razlikovati. Dostupna snaga (KW) i ubrzanje vozila zavise od nivoa napunjenosti baterije i njene temperature u svakom trenutku. Slike se koriste samo u ilustrativne i informativne svrhe i možda ne odgovaraju serijskoj proizvodnji.

Električni domet vozila varira u zavisnosti od niza faktora kao što su konfiguracija terena, vremenski uslovi, stanje napunjenosti vozila (putnici + prtljag), starost i stanje akumulatora, izabrana opciona oprema (felne, gume...), korišćenje perifernih potrošača kao što su grejanje, klima ili grejanje sedišta i stil vožnje. Navedena autonomija je privremena vrednost i izračunata je u skladu sa WLTP protokolom koji uspostavlja standardne uslove ispitivanja koji se primenjuju na sve proizvođače, tako da su vrednosti izračunate prema ovom pravilniku uporedive jedni sa drugima za sva vozila.

 

**Vremena punjenja variraju u zavisnosti od sledećih faktora: spoljne temperature i temperature baterije, maksimalnog napona vašeg sistema punjača i njegovog trenutnog stanja, kao i stanja baterije i upotrebe druge električne opreme u automobilu tokom punjenja.