24.02.2021

CUPRA Born označava početak nove ere

Tri godine nakon što je osnovan u Terramaru, 2021. godine svanuće novo doba za brend CUPRA. Do sada šest plug-in hibridnih varijanti impresivno pokazuju kako može izgledati uspešna simbioza performansi i elektrifikacije. Prvi potpuno električni model, CUPRA Born, ima za cilj da podrži ovu strategiju. U okviru proslave trogodišnjice u virtuelnoj e-garaži CUPRA, učestvovali su izabrani gosti - uključujući dva ambasadora brenda Marc ter Stegen i Fernandoladeneguin, trkački vozači Mattias Ekstrom, Jordi Gene i Mikel Azcona, kao i koproducent Igre prestola Vince Gerardis.

CUPRA je stigla, upoznajte je

 

Generalni direktor CUPRA Vaine Griffiths otvorio je svečanost rečima: "CUPRA je iznenadila sve u prve tri godine i čak je uspela da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim da 2021. godine možemo postići još više: želimo da udvostručimo svoje ostvarene rezultate prodaje iz 2020. i povećamo naš udeo u ukupnom obimu kompanije na deset odsto ". Od svog osnivanja 2018. godine, CUPRA je prodala 65.000 vozila i postigla dvocifrene stope rasta - daleko više nego što se prvobitno očekivalo. Uvođenjem nove palete proizvoda i prezentacijom Formentora, CUPRA je uspela da ubrza svoj rast. Rezultat: Brend je postigao drugi mesečni rekord zaredom u januaru 2021.

Moto-sport ostaje deo CUPRA DNK

Brend dokazuje da CUPRA vuče korene iz moto-sporta, ne samo prezentacijom CUPRA-e Formentor sa petocilindričnim turbo motorom od 390 ks, koji je ograničen na 7.000 jedinica. Dr. Verner Tietz, šef istraživanja i razvoja, rekao je: "Za entuzijaste, CUPRA Formentor VZ5 krajnji je izraz snage motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a sa VZ5 postigli smo nešto vrlo posebno. Ovo vozilo je naš krunski dragulj i odličan primer između trkačke staze i puta - veliki uspeh kome su doprineli naši vozači Mattias Ekstrom i Jordi Gene. "

CUPRA je takođe potvrdila svoje učešće u prvoj potpuno električnoj trkačkoj seriji automobila: pored Ekstroma i Genea, Španac Mikel Azcona treći je pokretač PURE ETCR tima.

Tri strateška stuba za 2021.

Da bi postigla ciljeve za tekuću godinu, CUPRA svoju strategiju zasniva na tri stuba: proširenje asortimana elektrifikovanih modela, primena nove globalne strategije prodaje i kontinuirano širenje brenda CUPRA za svoje kupce. Elektrifikacija će biti ključ rasta CUPRA-e 2021. godine - sa jasnim ciljevima: S jedne strane, CUPRA želi da osvoji tržišta koja - poput Norveške ili Holandije - imaju visok udeo električnih automobila, a njeno prisustvo poveća na međunarodnim tržištima poput Meksika, Izraela i Turske. S druge strane, plug-in hibridne verzije CUPRA Formentor trebale bi da ostvare udeo od 50 procenata u ukupnoj prodaji.

 

CUPRA Born: početak nove ere

Uvođenje CUPRA Born, čije je stvaranje inspirisano istoimenim modernim okrugom u Barseloni, trebalo bi, prema Vaineu Griffiths-u, da podstakne impulse za transformaciju kompanije i predstavlja prvi strateški stub: "Sa svojim dizajnom i svojim performansama, CUPRA Born postaje tržište električnih vozila. Doprinosi smanjenju emisije CO2 i postizanju klimatskih ciljeva. Neće samo doprineti povećanju profitabilnosti kompanije, već će s njom i brend takođe više doprineti ukupnom profitu kompanije. Ovim modelom promovišemo elektromobilnost i postavljamo impulse kroz njenu emocionalnu sportsku liniju koja će inspirisati ljude širom sveta. A mi želimo da povedemo sledeću generaciju mladih izazivača sa sobom u našoj transformaciji ".

Više efikasnosti i održivosti u prodaji

Da bi se zadovoljili zahtevi nove generacije vozača i uspostavio efikasniji i održiviji model prodaje za brend, drugi strateški stub CUPRA-e je primena nove prodajne strategije. Stoga se sa CUPRA Born uvodi model agentske prodaje: Novi sistem ima za cilj jačanje mrežnog prisustva dilerske mreže. Brend takođe želi da poveća svoju vidljivost otvaranjem prodavnica gradskih garaža u velemestima širom sveta. Nakon otvaranja ekskluzivnih prodavnica u Meksiko Sitiju, Hamburgu i Barseloni, CUPRA planira da otvori novu prodavnicu City Garage u Minhenu u drugoj polovini godine.

Ovim novim prodajnim modelom CUPRA želi da proširi svoju globalnu mrežu na 800 prodajnih mesta do kraja 2022. godine. Pored toga, planira da se proširi tim prodajnih savetnika na 1.000 CUPRA majstora. Vi ste zaštitno lice brenda i centralna kontakt tačka za kupce.

Univerzum CUPRA raste

Pored rastućeg asortimana proizvoda i novih prodajnih kanala, treći stub strategije CUPRA je stvaranje potpuno novog korisničkog iskustva. Ovo se odnosi i na razvoj novih poslovnih područja.

Antonino Labate, direktor strategije, poslovnog razvoja i poslovanja u CUPRA-i, predstavio je reket za padel, koji je razvijen zajedno sa sportskim brendom Vilson za igrača svetske Padel Tour i ambasadora brenda CUPRA Fernanda Belasteguín. Ovim reketom, kojim će argentinski igrač koristiti na nekim turnirima na profesionalnoj turneji, kompanija želi da podrži padel, najbrže rastući sport u Evropi.

Od ulice do velikog ekrana: RPM

Na kraju događaja, CUPRA je prikazao video najavu za naučnofantastičnu seriju RPM. Revolucija po minuti odvija se u svetu 2101. godine, u kojem su osećanja zabranjena, a grupa pobunjenika bori se da vrati čovečanstvo u život. Između ostalih, pojavljuju se glumica Natalia Reies, zvezda najnovijeg filma o Terminatoru i Juana Acosta nominovana za nagradu Goia. Projekciji su prisustvovali i Vince Gerardis, koproducent Igre prestola i najave RPM, kao i braća Uria i Daniel Posada iz studija Infinito.

 

CUPRA je nekonvencionalna marka Challenger koja se definiše kroz svoja moderna vozila, osećaj za stil i savremene performanse. Otkako je osnovana kao nezavisna marka 2018. godine, CUPRA ima svoje sedište i fabriku trkačkih automobila u Martorellu (Barselona) i takođe održava svetsku mrežu posebnih prodajnih mesta. U 2020. godini CUPRA je mogla da poveća svoj trend rasta uz rast od 11 procenata i 27.400 prodatih vozila. Brend to duguje velikom uspehu CUPRA Ateca i CUPRA Leon kao i lansiranju na tržište CUPRA Formentor - prvog nezavisno dizajniranog i razvijenog modela marke. 2021. godine, uvođenje plug-in hibridnih verzija CUPRA Formentor i CUPRA el-Born kao prvog potpuno električnog modela marke trebalo bi da dokaže da elektrifikacija i sportski sport mogu da se savršeno dopunjuju. CUPRA će ove godine učestvovati u potpuno električnoj SUV terenskoj trci serije Exktreme E. Pored toga, CUPRA je zvanični i ekskluzivni partner za mobilnost FK Barselona i glavni sponzor Svetske Padel turneje. Ambasadori marke CUPRA pripadaju sportskoj eliti i poistovećuju se sa vrednostima brenda - uključujući nemačkog golmana Marc ter Stegena, švedskog trkačkog vozača Mattiasa Ekstroma i pet najboljih svetskih padel tenisera.